Duktig

Nu har jag suttit pluggat i några timmar, fett duktig jag känner mig :) Var inte på humör för det egentligen, men var ju lite tvungen så. Det blev lite chattande också, men det var bra som lite pauser, och sen så fick jag ganska mkt att göra iaf, så det gör inte så mkt. Lite kul måste man få ha ju också ;P Haha. Nu sitter jag här och äter lite vindruvor som typ "belöning" elr nått :P Gott, gott :) Men ska nog sätta mig och kolla på slutet av ett program som redan vart en halvtimme, blev ju inte så att man satte sig och kolla från början och då kan det ju vara lite jobbigt att komma in i det sen, men det ska nog gå bra :P  Ska nog äta lite vindruvor till då också, för vet ni hur goda de var elr? haha :P


.

Kommentarer
Postat av: Jossan

vindruvor är supergott!

2008-09-28 @ 19:39:49
URL: http://barajossan.blogg.se/
Postat av: Jossan

vindruvor är supergott!

2008-09-28 @ 19:39:49
URL: http://barajossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0