Diskussion :P

Nu funkar msn igen :) Jag sitter nu här då och pratar med mina kära vänner, roligt roligt :) Klas och jag har en liten diskussion om hurvida han har vart snäll mot mig elr inte de senaste dagarna, elr ja på ett tag. Han påstår att han visst har varit snäll, men han kmr inte riktigt på ngt som han kan säga som ett exempel, så då tolkar jag det som att han inte alls har varit snäll mot mig.. Han har ju inte varit taskig mot mig elr så, men han har bara inte varit snäll, om ni fattar vad jag menar? :P  Vi gör det iaf, så det är ju bra ;P  Men själv så har jag ju vart så himla snäll mot honom den senaste tiden tkr jag, och jag hoppas att han håller med mig ;) Men eftersom han verkar ju inte ha vart så himla snäll mot mig så vet jag inte om jag ska sluta vara snäll mot honom nu ett tag? Bara tills han börjar bli snäll mot mig iaf :P  Får se hur det blir med det.. Men det är ju fett kul att reta honom, fast mer på ett skämtosamt sätt (kan det heta så?) och han gör ju det mot mig, så det får bli det ända tills han börjar bli snäll :P  Haha, sry Klasse ;)

Puss
.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Blä

2008-09-10 @ 19:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0