Datan

Jag gick till hon programrektorn i skolan, hon som hade hand om datorerna och så och sa till henne att min data var typ lite trasig, att mellanslagstangenten inte funkade så jättebra, och då sa hon först att hon typ skulle prata med IT-supporten. Men sen så pratade vi lite om att hon inte fick tag på honom och att jag skulle ju typ inte kunna använda datan förns hon hade fått tag på honom så då sa hon att jag skulle få byta datan ist. Det var ju bra, för nu har jag den här nya datan som funkar jättebra :) och då kmr jag ju kunna använda den :P

Puss på er! :)
.

Kommentarer
Postat av: melissa

sv; japp :D

2008-09-08 @ 20:22:31
URL: http://melissao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0