Dagen

Idag gick jag upp typ vid halv nio, fett tidigt egentligen eftersom vi hade studiedag idag, men så blev det iaf. Åt frukost, samtalade med pappa lite, plugga lite och sen skulle jag äta. Visste inte vad jag skulle göra så det blev enkla nudlar :P  Sen kom jag på att jag skulle ju åka till gymmet snart, fick skynda i mig maten, packa mina grejer och typ gå jättesnabbt till bussen, men jag hann iaf :) Sen var jag och gymmade lite, åkte hem, åt, plugga lite och nu ska jag gå och kolla på tv tror jag. Det blir väl Idol elr nått sånt :P  För jag tror att det är nu va?
Aa, det var min dag i lite korta drag, imorron blir det skola igen.

Puss, puss
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0