Tråk

Sitter nu här i klassrummet och har tråkigt.. Var och åt förut, men nu har vi rast som vi haft i typ mer än en halvtimme redan, och det är en halvtimme kvar på den.. Asså, det finns verkligen inget att göra, förutom att sitta vid datan hela tiden och den "tröttnar" man ju på efter ett tag när man har gjort allt som man tänkt.. Och internet funkar inte alltid heller, och då finns det ju verkligen inget att göra.. Asså, vi är typ verkligen beroende av våra datorer och sitter typ alltid med dem känns det som, haha typ datanördar elr nått? :P Ne, men vadå, vi måste ju använda dem i skolan och så, det var ju därför vi fick dem av skolan. Men iaf. Tur att jag kom på att ta med mina hörlurar till skolan idag iaf, så nu kan jag sitta och lyssna på musik :)

Det var ett tag sen jag skrev här i bloggen nu.. Typ inte på en vecka har jag gjort det, och jag vet inte vrf, sitter ju typ vid datan varje dag, men det har bara inte blivit av.. Men nu skrev jag ju igen, får se om jag kmr ihåg att göra det de andra dagarna också. Fast nu är det ju snart lov och under det så är det inte säkert att jag kmr skriva ngt eftersom jag inte är hemma, men sen efteråt så kanske ;)

Ha en bra dag! :)
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0