Helgen

Kan berätta lite om vad jag gjorde i helgen :) Även fast det var ett litet tag sen nu.. :P Menmen. I lördags var det iaf en tävling där man skulle spela enskilt, och vet ni? Jag vann! :) Fett kul, att göra det på första deltävlingen och allt. Sen gjorde jag inte så mkt mer den dagen tror jag. På söndan var det en annan tävling, fast då var man 3-manna lag+en reserv, och det var också kul :) Vi vann några matcher men förlora tyvärr några också.. Men vi får ta dem nästa gång ist ;) Senare på söndag eftermiddag så var jag och Carro på en programinspelning av Ballar av stål, ngt nytt program som ska börja till nästa år tror jag. Det var väl ganska kul, men inte lika kul som på de andra programinspelningarna jag har varit på.. Menmen, det är alltid att sitta och vara publik så :P  Får se om man hamnar med på tv den här ggn också ;) Och förresten, bilder från söndag eftermiddag/kväll finns på min bdb :)

Ha en jättetrevlig kväll! :) Pussar
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0