Okej, nästa gång då..

Haha, jag blir typ alltid avbruten när jag ska fixa till min blogg, så jag kommer ingen vart.. Denna gången var det mamma som ropa att "So You Think You Can Dance, Scandinavia" börjar. Det är väl inte så jätteviktigt att kolla på egentligen, men det kan vara kul att se ibland. Så jag tänkte gå till tv:n och kolla på det nu, så får vi se om det blir ngt gjort med bloggen lite senare ikväll eller inte. Men jag måste ju fixa den snart har jag bestämt! Min kompis ska visa mig en sak som man kan gör sen i helgen, men innan dess så skulle jag ju vilja fixa ngt annat ändå. Men får väl se hur det blir med det, det har ju inte gått så bra de här gångerna jag har försökt ;) Men ne, nu går jag och kollar på det där programmet innan det är slut ;P




Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0