Aa, så kan det gå när man går från datan.. :P

Haha, aa som ni kanske ser så tog Emelie "över" mitt skrivande i det förra inlägget ;P Och nu vet jag inte vad jag skulle skriva:P menmen, som emelie sa så tkr jag också att det är fett dåligt att klockan ska ändras just inatt, vrf inte ngn annan natt? För imorron måste vi ju ändå gå upp så tidigt, och det pga killarna i våran klubb som inte kan spela imorron, så emelie och jag måste hoppa in i killaget också.. Men det ska ändå bli kul, för då får vi möta killar också för annars så spelar vi ju bara mot tjejer. Fast vi kommer vara helt utmattade imorron efter vi har kört klart allt, för vi ska ju liksom spela 6 serier totalt.. Menmen, det är ju kul så :)
Emelie och jag har gjort upp värsta planen inför morgondagen, men den tänker jag inte berätta, hehe ;P Men den är bäst iaf! :)

Jag har kommit på en sak, Emelie säger alltid "fett" innan saker, tex "fett bra", "fett gott", och nu har jag också börjat säga det :P Jag säger det typ hela tiden nu för tiden..

Men nu ska vi typ vi typ snart gå och kolla på tv, vi ska se det där nya som kommer idag: Körslaget, tror jag. Det verkar iaf bra, så får vi se hur det är sen.. Men det är fett dåligt (haha, nu sa jag "fett" igen ;P), för alla bra program går typ samtidigt, så man vet liksom inte vad man ska se.. Men vi ska spela in ett program som går samtidigt och så ska vi kolla på det efteråt.

Så, vi hörs väl imorron om inte senare ikväll, puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0