Onsdag 18/6

Idag gick jag upp vid halv sju igen då, för att sen ta bussen som gick halv åtta. Sen kom jag till jobbet vid tio i åtta typ, för jag måste ju byta buss i centrum så då tar det lite längre tid dit än vad det egentligen borde. Sen var jag på jobbet till halv tre ungefär, och så gick jag till bussen. Klockan var då typ 14.40 och bussen skulle gå 14.57, så då tänkte jag att jag kunde gå till centrum (som inte ligger så jättelångt därifrån) och ta bussen hem till mig därifrån. För jag hade ju som sagt ändå fått byta buss där. På vägen till centrum så hör jag ngn som ropar mitt namn, och det visar sig vara Emelie :) Hon gick där med sin mamma och hennes två brorsor, och de skulle också till centrum så då gick jag med dem dit. Sen så var jag där med dem lite, för jag hade ingen ork att åka hem för jag skulle ju ändå inte ha så kul hemma tänkte jag, och då är det roligare att vara med Emelie och dem i centrum ;P Så då var jag det i nån halvtimme tills Jesper (en av Emelies brorsor) skulle gå på fotboll och de andra skulle åka hem sen. Då tog jag bussen hem och nu sitter jag här vid datan och skriver ;) Aa, det var väl min dag det :P Vad har ni gjort idag då? :)

Pussar
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0