Morgontrött

Asså, vad morgontrött man kan vara på mornarna liksom, elr ja jag är det iaf. Igår morse så stängde jag av klockan efter att den börjat ringa typ och så kommer mamma och väcker mig precis innan hon ska gå sen och då har jag försovigt mig några minuter. Så det var ju tur att hon kom och väckte mig, för annars hade jag säkert kommit för sent till jobbet.. Och imorse så kom jag knappt upp heller, men då var mamma hemma och skulle äta frukost med mig och så så hon kom in och sa till mig igen. Men imorron så måste jag klara mig själv, så det blir nog att gå och lägga sig tidigt ikväll för att jag ska kunna gå upp imorron utan att somna om ;)

Puss på er
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0