Midsommar imorron

Så är det midsommar imorron då. Det ska bli kul, och jag hoppas verkligen att det kmr bli bra väder! :) Vi ska tillbringa våran midsommar med några andra familjer på en ö i S:t Annas skärgård, och det tkr jag ska bli jättekul. Både för att vi inte träffar de där familjerna så ofta och då blir det ju extra kul att man får göra det nu, men sen också för att det har varit som typ en "tradition" för oss förut att åka dit alla familjerna. Så har vi gjort i flera år nu, men det är bara det att min familj har inte kunnat vara med de två senaste åren och det har jag tyckt varit jättesynd för jag har verkligen viljat åka dit, eftersom det har ju känts som en tradition för mig och det vill man ju inte bryta, och sen för att det är så kul där :)

Vad har ni för planer i midsommar? :)
.

Kommentarer
Postat av: Elvin

Knutkalas med kompisar ;)

2008-06-19 @ 21:46:55
URL: http://verte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0