Måndag

Nu sitter jag här och håller på att städa mitt skrivbord lite, farmor, farfar och mormor kommer ju imorron och då vill man väl inte ha jättestökigt heller ;) Men sen var det nog dax att städa det lite också, för det hade börjat bli väldigt stökigt..
Sitter här och snyter mig typ hela tiden också.. =/ det rinner i mina ögon och allt också. Har ju blivit förkyld nu, och på den sämsta tidpunkten kan man säga också. Imorron är det ju skolavslutning och sen på kvällen har vi ju bal också, och då vill man ju helst vara frisk.. Men jag ska göra allt som står i min makt för att jag ska bli någorlunda frisk tills imorron.

Nu måste jag fortsätta städa, ha det bra! Pussar
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0