Hos Emelie

Jag sitter nu här vid datan hemma hos Emelie :) Vi gör inte så mkt, sitter just nu bara vid datan, har fixat en sak med hennes press på pea, men annars så gör vi inte så mkt speciellt. Men det är väl trevligt ändå ;) Som jag sa förut så känns det som att jag inte hade träffat Emelie på jättelänge innan idag, och vi räkna ut att det typ var för en vecka och några dagar sen som vi träffades senast, och det är typ ganska länge för att vara oss :P Och den dagen vi träffades så var det typ bara en timma också, det var när vi var ute och gick.

Nu ska vi kanske hitta på ngt annat, vad vet jag? :) Puss o kram
.

Kommentarer
Postat av: Milla

ha en bra dag

2008-06-11 @ 17:12:29
URL: http://junior95.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0