Helgen

Japp, som ni kanske läst så ska jag ju iväg uppåt i landet, vi ska till Lingbo om ni vet vart det ligger? Det ligger typ precis i början av Helsingland. Men iaf, där har min farmor och farfar ett hus så vi ska bo hos dem och så. Sen så är det ju Ockelbo marknad nu i helgen också, och där ska pappa stå och sälja keramikfigurer :) Så är ni där i närheten så kom dit ;):P Ockelbo marknad är typ ganska stort, det står jättemånga knallar (personer som säljer saker på marknader) där med massa olika saker, så det är verkligen en marknad jag skulle rekomendera om man kan säga så? :P
Vad ska ni göra i helgen då? :)

Men nu ska mamma och jag snart ta bussen iväg till tåget, så vi hörs inte på ett tag nu då, men tiden kmr nog gå fort ;) Men ni får ha det så bra i helgen! :) Puss
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0