Fotbolls-EM

Kollar ni på fotbolls-Em då? :) Jag kollar inte så mkt, typ bara på de matcherna som Sverige spelar, men det är ju alltid ngt ;) Aa, jag såg matchen mellan Sverige-Spanien igår iaf, och det var väl spännande ända in i sista minuterna. Asså, aa alla ni som såg vet ju att det stod 1-1 när det hade gått 90 minuter och att det sen blev 3 minuters övertid. Och i den 91-92:a minuten så gjorde spanien ett till mål, asså seriöst, det var en minut kvar av matchen och så gör spanien ett mål till! Det är inte sant liksom, vi som höll på att få oavgjort och därmed haft en större chans att gå vidare. Jag satt typ bara och skrek när jag såg att de gjorde det där sista målet, var så himla sur på spanjorerna just då, och är det typ fortfarande ;P Nu gäller det att vi vinner mot ryssarna på onsdag elr när det var, för annars så går vi inte vidare, och det vore ju trist..

Puss o kram
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0