Första dagen

Idag var ju som sagt första dagen på jobbet där jag ska jobba i tre veckor framöver. Ska jobba på ett dagis, och som det verkar nu så är det bra där ;) Jag börjar kl. 08.00 på morgonen, så jag måste gå upp ganska tidigt för att hinna dit, typ vid halv sju. Sen jobbar jag i 6 timmar och har en halvtimmes rast, så jag slutar alltså 14.30. Fast idag så stannade jag kvar till 15.00, både för att det var inte precis ngn timing att gå vid halv (kan man säga så?) och sen så skulle jag behöva gå tidigare nästa vecka på fredan och då tänkte jag att då kan jag jobba över lite nu så har jag ändå jobbat så många timmar som man ska ;P
Men ni ska bara veta hur många gulliga barn det går på den där förskolan (som det nu heter), asså de är så gulliga så man dör :P Hehe, ne kanske inte dör då, men de är verkligen jättegulliga :)

Puss o kram
.

Kommentarer
Postat av: glitterandbling

svar: Jag har haft en bra dag sj? :)

2008-06-16 @ 18:53:28
URL: http://glitterandbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0