Flyttat bloggen

Så, nu har jag flyttat bloggen också, det blev ju typ helt annorlunda här när man har loggat in och så, och jag vet inte riktigt om jag gillar det, men man vänjer sig väl..?
Aja, men iaf, imorron när jag precis hade flyttat den så gick det inte att logga in, och det gick inte att gå in och läsa den.. Jag blev typ ganska rädd att den hade försvunnit och så, men som tur e så gick det ju att logga in här idag, och det går att läsa den :) Elr jag kunde det iaf, och Emelie sa att hon kunde det. Så jag hoppas att alla andra kan det också ;)

Nu ska jag hoppa in i duschen strax, pussar
.

Kommentarer
Postat av: evelina

Hoppas du får en bra dag!

2008-06-06 @ 12:31:32
URL: http://evveistheman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0