Blogg stopp..

..elr iaf för några dagar. För eftersom vi inte kmr vara hemma och så, så kmr jag inte kunna skriva i min blogg heller tror jag. För vi brukar typ aldrig logga in på datan där uppe dit vi ska. De har ju en data där, men jag vet inte, alla de vuxna tkr typ att vi inte ska gå in på datan utan typ vara ute och sånt istället, så vi loggar typ aldrig in på datan. Men gör jag det ngn dag så ska jag ju klart skriva ett litet inlägg, men jag kan inte lova ngt ;P Fast sen kmr vi ju hem på söndag så vi är inte borta så länge. Men vi kmr hem sent på kvällen tror jag och då hinner jag inte skriva i min blogg, och sen så på måndan så jobbar jag ju på dagen, så om jag inte skriver ngt i helgen så blir det nog tidigast på måndag eftermiddag/kväll, menmen.

Puss o kram
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0