Promenad

Nu ska pappa och jag snart gå ut och gå lite. Det ska bli skönt att få komma ut lite och det känns ju alltid skönt när man väl är ute och går ;) Typ i kroppen och så. Hoppas det inte börjar regna bara, för det har ju vart ganska dåligt väder hela dagen. Men då är det ju dax att det spricker upp lite nu tills vi går :) Vi var och köpte ett par gångstavar idag också, tror de egentligen var till mamma elr så, men jag har aldrig gått med sådana och de var ju samma längd som jag behöver så jag tror jag ska ta med dem och prova att gå med dem :P  Får se hur det går med det ;)





Ha en underbar kväll! :)


Förresten, Grattis Malin gmn, som fyller år idag! :)<3 Hoppas du haft en super födelsedag! :D
.

Kommentarer
Postat av: elin

sv: japp, jättebra!:)

2008-08-29 @ 20:50:23
URL: http://elinwiberg.blogg.se/
Postat av: Sessan

Jag har tidigare jobbat på nattklubb, men nu jobbar jag bara som frilansande modell, samt lite extra på ett cafe & på ett it-företag.



PUSS HONEY!

2008-08-30 @ 14:50:45
URL: http://mikasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0