Packar

Jag håller nu på att packa ihop llite saker som jag ska ha med mig till skolan idag, för idag är nämligen våran första "riktiga" skoldag. Vi började i torsdags, men då och på fredan var det mer att lära känna klassen lite och kolla på skolan och så, för jag har ju börjat ny skola och fått ny klass och så nu. Det var lite nervöst först, men nu känns det bra för klassen verkar fett skön :P
Börjar kl.12.00 idag, fett skönt. Egentligen så ska vi börja typ 8.20, men vi börjar måndagarna med språk och vi har inte blivit indelade i grupper på de olika språken och så än, så därför börjar vi senare idag.

Nä, nu ska jag fortsätta med att fixa inför skolan, så att jag är klar med det sen och inte behöver tänka på det i sista stund.



Haha, tänkte hitta en bra bild att sätta in, men orkade inte leta så länge så det blev den här :P
.

Kommentarer
Postat av: sess

Jobbigt med skolan, men själv så har jag förvisso tagit studenten!! Så otroligt skönt!



Lycka till i plugget gumman!

2008-08-25 @ 11:33:50
URL: http://mikasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0