youtube-klipp på bloggen

Jag har äntligen fått reda på hur man gör för att lägga in youtube-klipp på bloggen nu :) Har ju velat det ett bra tag, men har inte vetat hur man gör.. Men nu vet jag, och det var faktiskt enklare än jag trodde. Det var min brorsa som tog reda på hur man gjorde via en av sina vänner, så tack Jeppe :)
Så nu inom några dagar så kommer ni kanske få se en massa youtube-klipp som jag vill dela med mig av ;) Ne, jag skoja bra, jag ska ju såklart inte bara lägga ut sånna, utan annat smått och gott också :)
Gud vad glad jag känner mig nu över att jag vet hur man gör. Haha, jag blev typ jätteglad över bara en sån liten sak ;P 

Pussar<3
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0