Vår?

Är våren påväg nu eller? Jag hoppas verkligen det, nu vill jag bara ha sol och värme! De senaste dagarna har det ju varit ganska varmt, eller på eftermiddan iaf. På morgonen är det lite kallare fortfarande.. Men jag hoppas verkligen att värmen håller i sig och att det inte blir som förra ggn det blev lite varmare: att det sen helt plötsligt började snöa :S
Idag var det ganska kallt på morgonen och då tog jag ju vinterjackan, för jag skulle ha frysit om jag tagit vårjackan. Men sen när jag skulle gå hem så var det mkt varmare, och då var vinterjackan alldeles för varm så den fick jag ta av mig, och så fick jag konka på en sak till förutom min väska och min påse.. Menmen, jag hoppas det blir tillräcklig varmt på morgonen också så jag kan börja använda min vårjacka :) Jag har typ bara använt den en dag i år.. Fast jag är ju en väldigt frussen person också.

Nu ska jag snart se Talang 2008 :)

Kramar
.

Kommentarer
Postat av: Sabina

Ja jag hoppas verkligen att våren är på väg nu! ;)

2008-04-04 @ 21:28:35
URL: http://larnaca.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0