Tisdag

Så var det tisdagigen. Asså jag tycker att veckorna går så himla fort, man kan ju inte ens hålla koll på vad det är för dag, elr inte jag iaf. Igår, när det var måndag, så kändes det t.ex. som att det var onsdag och nu när jag känner efter så känns det som det är torsdag idag.. Jag är visst två dagar innan veckan ;P

Idag när jag kommer hem från skolan så måste jag plugga matte lite, har nationella i matte på torsdag.. Fett jobbigt, men det går ju att plugga lite till och det gjorde det ju inte till de andra ämnena. Men bara man inte missar att plugga till ngt, typ ngn uträkning elr nått.

Puss, puss
.

Kommentarer
Postat av: fassgubben

Känner precis som du. Känns som torsdag idag.

2008-04-22 @ 07:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0