Tävlingen i lördags

Sitter nu och kollar på stbf.se på resultaten från i lördags igen. Är fortfarande lite irreterad på att jag missa i sistarutan.. Vrf var jag tvungen att göra det? ;P Menmen, sånt är livet och det är inte så mkt att göra åt nu. Jag är ju ändå glad för Emelies skull, för hon är ju min kompis och då ska man vara glad ändå ;) Förresten, har jag sagt att Emelie och jag kom etta och tvåa med våra resultat? Ne, jag tror inte det, men nu vet ni :) Aa, som ni då borde fatta är att Emelie kom etta och jag kom tvåa. Så vid nästa tävling så kommer vi få gå fram och ta emot en medalj igen. Det fick vi i lördags också, för gången innan så kom Emelie tvåa och jag trea. Men det var lite pinsamt när jag skulle gå fram, för vi var kvar i omklädningsrummet när de ropa upp mig, så de fick typ ropa på mig så jag skulle komma. Och så skulle jag gå värst långa vägen också, för vi var typ längst bort.. Så alla kolla typ på mig när jag gick fram.
Fast jag kom på nu att vi kanske inte kommer vara närvarande vid nästa prisutdelning, för vi spelar en annan tävling också, och den har typ final då och vi kanske kommer med där. :)

Men nu måste jag träna på den muntliga redovisningen som jag och min klasskompis ska ha imorron på NO:n, vi ska redovisa om Fusion och jag har gjort värsta PowerPoint-arbetet (elr vad man säger).

Puss o kram
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0