Söndag

Så var det söndag redan, asså en vecka går så himla snabbt tkr jag. Men det kan ju vara bra också, för då kommer sommaren snabbare ;) Och snart börjar jag gymnasiet. Hoppas jag kommer in där jag vill, på mitt förstahandsval. Från och med i torsdags så kunde man gå in på datan och kolla om man preliminärt kom in på det gymnasie som man sökt till, och då kom jag in på mitt förstahandsval :) Hoppas att det inte ändras bara, att allt för många höjer sina betyg så mina inte räcker till. Men jag tror jag kommer höja mig lite också, och nu så låg jag över medianen så jag borde komma in där.

Puss
.

Kommentarer
Postat av: lisa

hoppas du får en trevlig dag! :)

2008-04-20 @ 11:03:43
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0