Snö..

Nu snöar det igen :( Vrf kan det inte bara sluta snöa och bli varmare nu, vi är ju trots allt snart i mitten av april. Då tkr inte jag att det ska snöa, nej då ska det börja bli varmare och så ska det vara vår. Som det verkar nu så kommer inte våren komma på ett bra tag, för när man väl tror att den är påväg så börjar det ju snöa igen.. Men kom igen nu våren, kom hit! Jag vill absolut inte att det ska vara snö ute på min födelsedag, då tkr jag att det ska vara sol och varmt :) Så våren har 8 dagar på sig nu (för det är om så många dagar jag fyller år) att komma hit.
Idag får man väl ta vinterjackan igen då.. Jag som precis hade börjat använd min vårjacka, men den kommer ju bara vara för kall idag.

Nu ska jag dra till skolan, puss
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0