Raise Your Voice

En film som jag tkr är otroligt bra är "Raise Your Voice".  Den handlar typ om en tjej (spelas av Hilary Duff) som älskar att sjunga och hon har sökt in till ngn musikskola eller nått. En dag så tar hon med sig sin brorsa ut sent på kvällen, och just den kvällen är de med om en bilolycka där hennes brorsa dör. Hon tar då på sig skulden och är väldigt ledsen. En dag får hon hem ett brev att hon kom in på den där musikskolan och hon åker dit. Där händer det massa saker, men det får ni kolla på själv ;) För jag tkr verkligen att ni ska se den, det är en film som jag verkligen rekomenderar :)



Pussar
.

Kommentarer
Postat av: Carro

åå.. den filmen vill jag se :)

2008-05-12 @ 20:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0