Pluggdag

Idag har jag ju hemstudiedag, så jag är ledig :) Men samtidigt så måste jag plugga och det är ju det man ska göra på en hemstudiedag. Men vi har typ inte fått så mkt uppgifter, eller ja, jag vet ju inte om de fick det i fredags för då var jag ju sjuk. Men jag vet lite som jag måste jobba med, så det får bli det. Så detta kommer typ bli en riktig "pluggdag" för mig.. Och jag har bestämt för mig själv att jag inte ska störas av ngt när jag nu sitter med mina arbeten, för då kommer jag inte kunna koncentrera mig typ. Och om jag sitter och arbetar jättebra nu så kanske jag blir klar fortare :) Och då kan jag sätta mig vid datan igen eller bara göra ngt annat lite roligare. Så jobba hårt blir det idag.
Jag tänkte nu sitta här vid datan och bara kolla massor tills 9.00 ungefär för då kommer pappa upp och så ska vi äta frukost, (för Jeppe är redan uppe, han har typ vart uppe sen sju eller nått, fattar inte hur han orkar). Sen efter frukost ska jag typ plugga tills jag är klar med det jag ska (jag kanske tar nån liten paus då och då) och så hoppas jag att jag blir klar ganska snabbt.

Pussar
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0