Nationella proven

Det är typ stressande att ha nationella prov hela tiden, jag varnar er som inte har haft det än ;) Vi har ju haft alla i engelska och svenska redan och det är skönt att ha gjort, men vi har matten kvar nu och den känns nästan ännu värre.. Plus att nu så säger vår spanska-lärare att vi ska ha nationella prov i språk också, asså det fattar jag inte. Och vrf kommer hon och säger det nu, typ en vecka innan vi ska ha det? Det var lite dåligt tkr jag, och ett nationellt prov i spanska kommer ju vara jättesvårt, jag kan ju typ inget om jag inte får plugga.. Menmen, det får la gå som det går.
Från och med nästa år så kommer det finnas nationella prov i bl.a. no-ämnena också, fett jobbigt. Men det är tur att vi missar det precis ;) Stackars alla som går i 8:an eller lägre.

Nu ska jag fortsätta spela det spelet som jag håller på att spela :) Puss
.

Kommentarer
Postat av: Erika !

Usch vad jobbigt! =( Nationella prov är ångestdrabbande alltså :)

2008-04-23 @ 19:34:54
URL: http://www.eckis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0