Mina födelsedagsplaner

Okej, idag fyller jag år då :) Och min planer för dagen ser ut ungefär såhär: Först gå till skolan och vara där i typ sju timmar.. , sen ska jag möta Emelie vid busshållplatsen och så ska vi gå ner till bowlinghallen, sen vid 16.00 börjar våran träning och idag ska vi köra en telefaxfinalomgång i en tävling för att tävla om 4 finalplatser(av sex deltagande lag) i Jönköping, önska oss lycka till! :) Sen efter träningen, eller jag kanske går lite tidigare, så kommer farmor och farfar också och då ska vi åka och käka på restaurang :) Det blir nog antingen greken eller kinarestaurangen. Sen blir det nog hemmåt och bara ta det lungt, för dagen är som sagt fullproppad.

Ha en bra dag, det ska iaf jag försöka ha! ;) Pussar<3
.

Kommentarer
Postat av: Melina

fyller du år idag? Grattis isfåall :)

2008-04-17 @ 16:24:50
URL: http://mmelina.blogg.se
Postat av: Sadia

grattis :D

2008-04-17 @ 17:33:13
URL: http://sadia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0