McDonalds

Idag så har jag typ "fettat" mig på McDonalds ;) Pappa, jag och min brorsa åkte dit och käka, oc vi satt typ där jättelänge. Mamma skulle göra ngt med jobbet idag, och pappa hade typ glömt det. Så ringde mamma och påminde oss om att hon inte skulle komma hem, och vi hade ju väntat på att hon skulle komma hem så vi kunde gå och handla mat och sånt. Men sen blev det ju andra planer. Pappa kom in till mig och sa att antingen så kunde jag laga mat om jag ville det, eller så kunde vi åka till donken. Men jag kände inte för att laga mat just idag så det blev donken då.

Kramar
.

Kommentarer
Postat av: Ewie

donkan är god :)

2008-04-09 @ 20:03:35
URL: http://ewiiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0