Måndag kväll

Sitter här vid datan nu och kollar lite, har inte så mkt att göra faktiskt. Ngn som har ngt förslag på vad man kan göra när man har tråkigt? :)

Idag har jag ju iaf vart nere och gått med några fårn klubben :) Vi gick runt 4 km spåret, elr jag sprang typ hälften och gick resten. Jag började springa med Malin, men sen så var jag typ tvungen att gå lite också eftersom jag inte har så bra kondis.. :/ Så Malin sprang ifrån mig, så jag fick gå där själv.. Men det gör inte så mkt, det var ju mitt eget fel så ;) Elr min dåliga kondis fel.. Men jag hoppas att den kommer förbättras nu när jag kommer gå ut och gå/springa varje måndag nu med klubben :) Men det kändes iaf bra att jag sprang lite idag också.

Pussar
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0