Lördag kväll

Så var det redan kväll på denna trevliga lördag :P Hehe, men idag har det vart trevligt iaf. Emelie och jag gick upp typ vid halv tio, då väckte mamma oss och sa att frukosten stod på bordet. Det var lite tidigare än vad vi brukar gå upp när vi är hos Emelie, då brukar vi gå upp vid 12 eller nått ;) Menmen, sen satte vi oss vid datan, eller Emelie satt där mest, så jag hann inte skriva ngt inlägg då ;( För vid tio i tolv åkte vi och mötte Malin och så skulle vi in till stan. Det var roligt :) Fast det börja spöregna när vi var vid kungsan, så vi blev alldeles blöta och det blev typ en vattenpöl i min sko för jag trempa i en stor vattenpöl.. :/

Sen åkte vi hem och nu har vi typ precis ätit. Det blev tacos :) Emelie och jag skratta typ ihjäl oss över många olika saker. Vi hade skitkul, men Malin fatta typ inte vrf vi skratta så mkt ;P

Nu ska vi kolla på tv, Körslaget tror jag det blir. Sen ska vi nog kolla på ngn film. Och så ska jag försökta ta mig tid att svara på alla kommentarer också :) Annars blir det imorron.

 Pussar
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0