Körslaget

Sitter och kollar på körslaget, fast just nu är det lottodragning, men det börjar väl snart igen. Det är ganska roligt att titta på faktiskt. Det är olika kändisar som har bildat en varsin kör på 20 personer, och sen tävlar de i direktsändning med en varsin låt som de övat in. Och i iaf vissa körer så låter det riktigt bra :) De som jag personligen tyckte var bäst idag var Lotta Engbergs kör, de sjöng låten "The lion sleeps tonight" :)
Bilden som är här nedanför är Lottas kör.


Foto:TV4 
Bild: TV4


Nu har det börjat igen, så det är dax att gå dit. Puss
.

Kommentarer
Postat av: lovisa

kikade lite jag också, synd att agnes åkte ut :(

2008-04-12 @ 21:32:07
URL: http://lovisamelin.blogg.se
Postat av: Sofie

halkade in här på ett bananskal:) Tänkte bara berätta att jag tittade på det förra veckan och då blev jag mobbad. Mina kompisar sa att det bara var gamlingar som tittade på det =P

2008-04-12 @ 21:38:35
URL: http://linasofiee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0