HSM 4

Jag läste precis på frida.se att det typ är bestämt nu att de ska göra en fjärde film av High School Musical :) :D Och detta bestämdes redan innan de var klara med inspelningen av den tredje filmen. Men jag blir typ jätteglad, eftersom jag tkr att de filmerna är så bra. Men det dåliga med att det blir en fjärde film är att de har sagt att de skådisar som är med i filmerna nu kommer typ inte vara med då :( Det blir ju inte lika kul att titta på det då kanske.. Både för att de skådisarna som är med nu är så bra och för att man har ju liksom "lärt känna" dem nu (asså, man känner igen dem och så) och då blir det tråkigt om de ska byta skådisar helt plötsligt. Menmen, byter de skådisar så hoppas jag att det blir några bra skådisar som ska vara med istället. Men jag kommer klart se den, för som sagt så tkr jag ju filmerna är så bra :)


HSM-gänget (det nuvarande iaf)

.

Kommentarer
Postat av: Mia

Okej! Tack så mycket för hjälpen! :) Det blev den som du ville!

2008-04-09 @ 20:55:33
URL: http://aims.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0