Hemma

Nu är jag hemma från skolan där det har varit en väldigt lugn dag. Först hade vi idrott där vi körde flaggan, sen hade jag NO och där håller vi på med att göra en bana där olika energier ska finnas med, t.ex. rörelseenergi och så. Sen hade vi lunch, fast det var inte så god mat idag. Sen har vi svenska och sen engelska. Jag började 9.25 och slutade 14.20 så det har varit en lugn och kort dag ;)

Nu ska jag sätta mig och kolla lite på nätet, det känns som om jag inte har varit inne på vissa sidor på jättelänge. Så jag ska sätta mig och göra det nu. Sen måste jag plugga lite också.

Puss
.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en bra måndag :)

2008-04-28 @ 15:25:58
URL: http://wlisa.blogg.se
Postat av: Jessica Anshagen

Hej!
Var jätte gärna med och tävla på min sida där man kan vinna skit snygga skor från Ji Fashion 4U värde 650 kr !

Hoppas du får en bra dag :)
/ Jessica

2008-04-28 @ 15:52:40
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0