Hemma igen

Nu är jag hemma igen från bowlinghallen. Det var kul idag igen att träna nybörjarna, det finns flera personer som är så sköna också och det är jättekul att skämta med dem ;)

Snart blir det mat och sen ska jag ut och gå med några i min klubb och några föräldrar :) Visst är jag duktig? Haha ;P Men klubben har typ ordnat så att man kan gå ut och gå tillsammans och det är mkt roligare än att gå själv. Och kondition gör att man blir bättre på att koncentrera sig och har bättre uthållighet, och det är bra att ha i bowling. Och man vill ju bli bättre så då är det bara att gå ut och gå ;) Ne, men man mår ju bättre och sånt också. Så varje måndag kommer vi gå ut och gå :)

Puss
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0