Hemma från stan

Nu är vi hemma igen, eller ja, vi sitter hemma hos Emelie så riktigt hemma är jag väl inte, men nästan ;) På den senaste tiden så har jag varit hemma hos Emelie ganska många fler ggr än vad jag brukar, så man kan kanske säga att detta har blivit mitt "lillhem"? Ne, det kanske man inte kan, men iaf ;P
Det gick ganska snabbt för oss i stan idag, efter lite mer än en timme hade vi typ gått in i alla affärer som vi ville. Då gick vi och köpte glass på donken och satte oss där i kungsan. Det var ju så fint väder idag så vi tänkte att vi skulle passa på att sitta ute, för man vet ju aldrig om värmen kommer hålla i sig nu.
När vi satt där vid kungsan så såg vi typ flera svensexor. I en så var typ han som ska gifta sig utklädd till en tiger och i en annan så var han som ska gifta sig utklädd till stålmannen. Det kom några killar på enhjulingar dit också som typ försökte impa på alla..
Sen när vi var påväg hem så såg vi Marie Picasso också.

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0