Godmorgon

Godmorgon allihopa! Jag hade tänkt att detta skulle bli en bra dag, men eftersom man vaknar och det första man ser är att det är dåligt väder ute, så vet jag inte riktigt. Men vi får la hoppas att allt annat blir bra iaf.
Idag har jag Nationella proven i Eng B, läs- och hörförståelse. Men det är bara att göra sitt bästa så får vi se hur det går.

Igår så var det ju som sagt en fullpackad dag. Direkt efter skolan så gick jag till bushållplatsen och mötte Emelie, och sen gick vi ner till hallen. Då var Sebbe typ redan där så vi satte oss och pratade med honom lite och spelade musik som han inte ens gilla ;P Och så spela vi lite kort. Emelie och jag skulle ju ha ätit också egentligen, men vi var inte så hungriga så det blev bara en toast.
Sen på träningen så körde vi U-svenskan (en tävling) men det gick det inte så bra för mig.. Men eftersom jag är på lag tsm med Emelie och Malin och de körde bättre än mig, så blev vårat totala resultat ganska bra iaf :)
Sen efter träningen så gick vi till ngn lokal där i närheten där vi var på ngn kurs, där man fick lära sig olika rörelseövningar för balans i kropp och tankar. Det var en ganska bra kurs, och man lärde sig saker som man kan ha till användning.

Nu bär det snart av till skolan, pussar
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0