God morgon

God morgon allihopa! :) Det är fint väder idag, och det är väldigt trevligt ;)
Idag ska vi till IP med skolan och ha friidrott, synd bara att IP ligger en bit ifrån våran skola.. Menmen, det blir ju också en träning att gå dit så ;) Sen efter skolan ska jag på den intervjun med kommunen, får se hur det går då, men det går säkert bra :) Sen måste jag hem och plugga lite eller sy eller nått. Sen vid halv sju ska jag ut och gå med klubben, eller idag kanske jag kommer springa lite också, det beror lite på hur jag känner mig då. Vid åtta sen ska jag spela korpen. Det var typ hela min dag kortfattat, eller ja, så kortfattat blev det kanske inte.. ;)

Vad ska ni hitta på idag då? :)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0