Gårdagen

Igår i skolan så kollade vi på snuttar ur olika skräckfilmer, vissa var inte så jätteläskiga. Men vi såg början av The Grudge (ettan) och alla som har sett den borde då veta om att det helt plötsligt dyker upp en "person"´(det var inte riktigt ngn person, men jag vet itne precis vad det var) i hennes säng. Det var lite läskigt sen efteråt tyckte jag, för när jag skulle på toan så kändes det som om ngt skulle dyka upp ur toan ;P Hehe, jag vet ju att det inte skulle det, men ändå.. ;)
Vi hade 5 lektioner igår, varav 3 mattelektioner.. Men det var ju bra eftersom vi snart ha nationella i det.
Efter skolan gick jag hem och satt vid datan och plugga lite.

Pussar
.

Kommentarer
Postat av: LINA

haha, det är kul med skräckisar! ;D

2008-04-23 @ 09:05:41
URL: http://linaveronica.blogg.se
Postat av: Sannah

Ja verkligen :)

Jag älskar skräckfilmer:D

2008-04-23 @ 15:45:37
URL: http://saanzil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0