Gårdagen

Gårdagen såg ut så här ungefär: Gick till IP där vi hade friidrott med klassen, sen tillbaka till skolan. Efter skolan gick jag hem och åkte direkt till en "intervju" som jag skulle ha med kommunen eftersom jag har fått sommarjobb via dem. Fast det var mer som ett litet "möte" där de bara berätta hur man skulle göra och så. Sen åkte jag ner till hallen och hjälpte Robin att träna nybörjarna i våran klubb. Sen var det direkthem som gällde, men när jag skulle ta bussen så stanna den där men den öppna aldrig dörrarna och så åkte den iväg.. Så jag fick vänta på nästa buss, tur bara att det bara var 10 minuter imellan, tänk om det hade vart en halvtimme elr så. Sen när jag kom hem iaf så skulle jag äta nästan direkt och efter det så gick jag en promenad med klubben. Fast jag kände att jag borde ha ätit efter istället, för jag fick håll.. :/ Men jag hade ändå inte hunnit äta efteråt, eftersom nästan direkt när jag kom hem från promenaden så skulle jag åka och spela korpen. Och vi vann den också! :) Egentligen så skulle ju pappa spela den, men eftersom han har ont i knät så har jag kört åt honom de senaste gångerna, så det var jag som fick priset :) Och jag fick ta hem pokalen som hela laget vann också ;) :) Sen åkte jag hem och så åt jag den sista biten av tårtan från i söndags, det var gott :)
Juste, jag har ju bilder på tårtan också, jag kan lägga ut dem snart :) Och så kan jag lägga in en bild på priserna jag vann igår :)

Puss

(PS. Mitt senaste inlägg, när jag skrev att Donatella såg ung ut, så syftade jag på hennes kropp, inte hennes ansikte ;P )
.

Kommentarer
Postat av: Viann

svar: haha okej! jag vet inte riktigt :s

2008-04-22 @ 16:27:49
URL: http://viiv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0