Förra inlägget

Haha, på förra inlägget så skrev jag ju att Emelie skulle komma snart. Hon har typ vart här ett tag, men jag råka skicka ut det inlägget lite sent :P

Som sagt så är ju Emelie här nu iaf, och vi har precis gjort ett kompistest som fanns i Frida-tidningen. Det gick typ ut på att se hur mkt man visste om sin kompis, och det gick väl sådär ;P Det var typ 20 frågor och jag svara på typ 17, fast jag hade iaf rätt på dem :) Fast på några så chansade jag lite, och hade tur ;P Emelie hade inte riktigt lika rätt som jag, men det är okej ändå ;) Vi tyckte det typ var skitkul, för Emelie och jag är ju med varandra typ varje helg känns det som, och ändå så visste vi inte så mkt om vararndr, hehe ;P

Nu ska jag se om vi ska hitta på ngt att göra istället för att bara sitta här, puss o kram
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0