Carrie Underwood

Carrie Underwood blev tydligen dumpad av sin förra kille Chace Crawford via sms. Fattar ni, via SMS..! Det tkr jag var lite taskigt faktiskt. Ska man göra slut eller så, så tkr jag personligen att man borde göra det "öga mot öga", och inte via sms. Men det är ju vad jag personligen tkr, sen så tkr han troligtvist ngt annat. Ville han göra så så visst.



Carrie Underwood, Chace Crawford, Carrie Underwood dumpades via sms!
 
Bild: Posh24


Hur tkr ni man ska göra slut på rätt sätt?
.

Kommentarer
Postat av: Jane

Urs för att göra slut, men SMS?! :O det var det värsta sättet jag hört talats om hittils..

2008-04-20 @ 15:46:37
URL: http://thediarybitch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0