Bowlinghallen nästa

Okej, pluggandet går väl sådär, eller det går väl lite bra, men det är typ mer att göra än vad jag hade tänkt mig. Men jag får fortsätta senare när jag kommer hem, för nu ska jag snart ner till bowlinghallen där jag först ska träna åk. 5:or och sen ska jag träna nybörjarna i våran klubb. Det är ganska kul tkr jag, att träna nybörjarna :) Dels för att de flesta där är så sköna och dels för att man lär sig lite om sitt eget spel samtidigt som man lär ut till andra, och det är ju bra.
Först ska vi åka och köpa bananer bara, sen åker vi ner till hallen :)

Pussar
.

Kommentarer
Postat av: Sadia

roligt med bowling :)

2008-04-14 @ 16:01:34
URL: http://sadia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0