asos.com

kollage-klänningar från asos.com


Jag var precis inne på asos.com, och de har väldigt fina kläder där tkr jag :) Kolla bara på de här klänningarna som kommer därifrån. Visst är de söta? Och de här sju klänningarna var bara några av flera stycken fina länningar som fanns där. Min personliga favorit av dessa är nog den blå längst ner i högra hörnet. Jag gillar verkligen den modellen, men om jag skulle haft den så skulle jag nog vilja ha den i en annan färg, blått är inte "min" färg liksom tror jag. Den fanns i nån sorts grön färg också, men den var inte lika fin tyckte jag.
Som sagt så kommer alla de där klänningarna från asos.com, och de kostar allt från £35.00 till £150.00. Ja, priserna står i euro där, så det är väl lite jobbigt, men man kan räkna med att 1 Euro är ungefär 10 SEK, så det blir ändå ganska lätt att räkna om.

Vilken av dessa klänningar tkr ni är sötast? :)
.


Kommentarer
Postat av: Fia

gillar den längst ner till vänster :) super fin!

2008-04-13 @ 16:48:00
URL: http://ohsofina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0