Äntligen kom man in

Äntligen så kommer man in på på bloggen igen :) Jag satt typ hela sönda kväll och försökte, och så satt jag hela gårdagen och försökte, men kom aldrig in.. Men nu så gjorde jag det :) Men man märker ju typ ingen skillnad när man loggar in och så, så det är väl bra.

Så ska man väl kanske ta igen för de dagarna man inte kunnat skriva ngt? Aa, men i söndags iaf så gick Emelie och jag upp vid åtta, och så åkte vi till hallen där vi skulle spela vid nio ungefär. Sen spelade vi 6 serier i rad typ, 6 olika matcher.. Det var ganska jobbigt det, och speciellt när man var så trött som vi var. Så de sista serierna gick typ inge vidare alls. Inte för mig iaf.

Igår så började skolan igen :/ Jag vill ha mera lov! Menmen, det är ju snart sommarlov så. Jag lovar, det kommer gå fort ;) Och då går vi ut grundskolan :)
Aa, men sen igårkväll så gick jag, några från min klubb och några föräldrar ut och gick. Camilla och Jeanette(två av mammorna) gick supersnabbt typ, så Emelie och jag hade svårt att hänga med. Vi fick springa ikapp dem några ggr, men det gick bra ändå tkr jag :) Sen var Sebbes lillesyrra med också, hon sprang och sparka fotboll hela tiden, så hon var helt slut när vi var klara.

Det var väl lite kort om det som har hänt medans blogg.se fixade lite.

Ha en fortsatt trevlig dag, kram Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0