Aj

Idag på träningen så slog jag i min fotknöl med klotet, och vet ni hur ont det gör egentligen? Asså, det gör skitont! Alla i min klubb typ bara: "Vadå, gör det så ont?", och ja, det gör skitont verkligen. Jag kan typ inte gå ordentligt utan jag haltar typ fram.. Sist jag slog i knölen så hade jag ont i ungefär två veckor, men jag hoppas att det går över fortare denna gången.

Jag sitter och kollar på So You Think You Can Dance Scandinavia(eller hur det stavas), och nu är pausen slut så jag ska gå dit igen. Puss
.

Kommentarer
Postat av: Sessan

Jasså... dethar jag inte märkt. Tittar så sällan på tv... jag kollar på nätet å så!

Gossip girl är skitbra... men desperate houseviwes är bättre, tittar du på det?

2008-04-11 @ 19:17:56
URL: http://sessan82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0