Tandläkaren

Imorse var jag hos tandläkaren, typ vid 07.15, fett tidigt.. Men iaf, hade inga hål elr så så det var bra :)  Har aldrig haft det heller, så jag är typ lite "rädd" för att få det nu eftersom jag aldrig har haft det förut och vet inte hur det går till och så, men ja jag hade ju inte det nu så ;P  Och eftersom mina tänder såg fins ut så behöver jag inte gå till tandläkaren igen förns om två år.
Sitter i skolan just nu, har vart här sen halv nio typ även fast jag inte börjar förns 09.30, men var ju hos tandläkaren innan och då åkte jag direkt till skolan efter det, för det verkade lite onödigt att åka hem imellan. Det är helt tyst och dystert här inne i klassrummet just nu, bara jag här, men snart kommer det väl lite klasskompisar in antar jag :P  Tills dess sitter jag nog här och lyssnar på lite musik och kollar runt på datan lite :)





Pussar
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0