Fredag den 13:e

Jag är inte så vidskeplig av mig, ne det är jag inte. Så tänkte jag imorse när min kompis frågade om jag var det och det jag tänkte på då var väl mest att det var fredag den 13:e idag och jag brukar inte ha otur då, så jag tänker inte så att det är otursdagen. Men när jag sen satt och prata med min sjukgymnast så kom jag på att jo, jag är nog ändå lite vidskeplig av mig. Jag går t.ex. inte på brunnar, det skulle vara typ en tur brunn elr nåt om det skulle vara, men det är inte ofta. Sen lägger jag inte nycklarna på bordet heller. Och om jag skulle krossa en spegel så tror jag att jag skulle tänka att jag fick otur då också, fast det är jag inte så säker på. Aa, sen juste, jag spottar över min vänstra axel när jag ser en svart katt gå över gatan också, elr även när den går över en liten väg (a) ;P haha, ja så det kanske är en del ändå..

Är du vidskeplig? Och tror du på att fredag den 13:e är en otursdag?


Pussar
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0